Atea
Kampanje / Film

En fleksibel mobilkampanje

Kunde Atea

Atea er en pioner innen IT-tjenester, men relativt ny i mobilmarkedet. De ønsket seg en kampanje i sosiale medier som skulle vekke nysgjerrigheten til små og mellomstore bedrifter.

Men hva har en liten grønn telefoniutfordrer å fare med som de store ikke er like gode på? Jo. Det er kanskje én ting som går i glemmeboken når en stor og tung aktør har vært i markedet altfor lenge; Fleksibilitet! 

Vår Fleksimann (og dame) blir født
Med nyheten om å tilby Norges mest fleksible bedriftstelefoni, skapte vi en egen karakter - Fleksimannen. Sammen med inhouse designer og animatør skapte vi en grønnere historie som strakk seg litt lengre ut i filmruten enn normalt. En grønn karakter som rett og slett er veeeeeeldig fleksibel. I flere små snutter tilpasset sosial medier (Facebook og LinkedIn) fikk målgruppen et nytt grønt bekjentskap som visste nøyaktig hvor fleeeeeeksibel en tjeneste kunne bli i 1:1, fra hjørne til hjørne. 

Og Facebook likte fleksibiliteten
Vårt fleksibelt-konsept ble så godt mottatt at det ble et aldri så lite (sommer)gjensyn med fleksimannen - og nå også hans nye venninne Fleksidamen. Og du skal ikke se bort fra at våre ekstra fleksible venner dukker opp igjen snart. 

Vil du vite mer om prosjektet? 

Magne Hage

Magne Hage

Motion / 3D-designer

+47 94 31 37 14 | magne.hage@hyperredink.no

Johanna Nordberg Aas

Johanna Nordberg Aas

Strategisk rådgiver

kontakt

følg oss på Instagram, Facebook, LinkedIn, eller ta kontakt

snakk med oss