Kunde Atea
Atea er en pioner innen IT-tjenester, men relativt ny i mobilmarkedet. De ønsket seg en kampanje i sosiale medier som skulle vekke nysgjerrigheten til små og mellomstore bedrifter.
Men hva har en liten grønn telefoniutfordrer å fare med som de store ikke er like gode på? Jo. Det er kanskje én ting som går i glemmeboken når en stor og tung aktør har vært i markedet altfor lenge; Fleksibilitet!
Vår Fleksimann (og dame) blir født
Med nyheten om å tilby Norges mest fleksible bedriftstelefoni, skapte vi en egen karakter - Fleksimannen. Sammen med inhouse designer og animatør skapte vi en grønnere historie som strakk seg litt lengre ut i filmruten enn normalt. En grønn karakter som rett og slett er veeeeeeldig fleksibel. I flere små snutter tilpasset sosial medier (Facebook og LinkedIn) fikk målgruppen et nytt grønt bekjentskap som viste nøyaktig hvor fleeeeeeksibel en tjeneste kunne bli i 1:1, fra hjørne til hjørne.
Og Facebook likte fleksibiliteten
Vårt fleksibelt-konsept ble så godt mottatt at det ble et aldri så lite (sommer)gjensyn med fleksimannen - og nå også hans nye venninne Fleksidamen. Og du skal ikke se bort fra at våre ekstra fleksible venner dukker opp igjen snart.
Magne Hage
Motion / 3D-designer
Johanna Nordberg Aas
Strategisk rådgiver
følg oss på Instagram, Facebook, LinkedIn, eller ta kontakt