Mills
Film / Merkevare

Et kompromissløst kompromiss

Kunde Mills

Mills skulle lansere nyheten Olivero Steke og Bake. En ny venn på kjøkkenet. Med en unik kombinasjon av god smørsmak og sunn olivenolje, hadde vi nå det beste fra to verdener. Kanskje for godt til å være sant? For hvordan bevise at smaken av det gode livet også kan være sunt for deg?

30 tv-sekunder med kompromissløse kompromisser
Glem hverdagen med enten-eller. Baking eller steking. Smør eller olje. For hvorfor velge når du kan leve godt med alt-i-ett? Mens nordmenn her hjemme var opptatt med å bake og steke med to råvarer, tok vi med oss et par til olivenoljens land og smaker. For hvem vet vel mer om kunsten å kompromisse enn et forelska kjærestepar?

En flytende filmsnutt
Hele filmen ble vist på TV skjermer i de tusen hjem, med kortere versjoner for nett og YouTube. I kombinasjonen med oppskrifter på Facebook og i egne kanaler, bygget vi historien om det gode Middelhavs-livet og produktets unike egenskaper som du og jeg nå kunne tilsette hverdagen hjemme – helt kompromissløst selvfølgelig.

Filmproduksjon: Pravda
Regi: Mikkel Sandemose

«Reklamefilmen har gjort en synlig jobb for Olivero. Sentrale parametere for merkestyrke fortsetter å øke sammen med volum og verdivekst som er større enn 10% i 2019. Et sjeldent bra resultat!»- Sverre Jacobsen. En smørblid Kategoridirektør i Mills etter lansering.

Vil du vite mer om prosjektet? 

Martine Skjekkeland

Martine Skjekkeland

Kreatør / AD

kontakt

følg oss på Instagram, Facebook, LinkedIn, eller ta kontakt

snakk med oss